Figyelmeztetés a jótállásal kapcsolatban!
Az üzembehelyezés a kedves vásárlók magas szintű kiszolgálása miatt lett rendszeresítve.
Célszerű a projektet az atmos-szerviz.hu oldal átböngészésével kezdeni, esetleg telefonon az alábbi számon technikai segítséget kérni: +36 70 94 56 008
Logikáját tekintve az alábbi: A kedves ügyfél, vagy megbízottja, beszerzi valamilyen csatornán (tőlünk) a kazánt, és tartozékait. Feltehetőleg épületgépészetben jártas kivitelezőnk, (aki már épített is be HELYESEN kazánt) elvégzi a kazán beszerelését, pufferrel, Laddomattal (ESBE 65°C), szekunder szabályzással, és persze a biztonsági berendezésekkel, maradéktalanul. Bejelentik az atmos-szerviz.hu/hibabejelentés oldalon, az időpont fixálása miatt.
Amikor megvan a nyomáspróba, kiérkezik a technikus kolléga, LEELLENŐRZI a beépítés helyességét, beköti a laddomat egységet villamosan a kazánba, próbafűtést eszközöl, és kioktatja a kezelőket a rendszer sajátosságairól.
Ez a folyamat kb. két óra intervallum. Ha minden rendben, kitölti a jótállás kiterjesztéséről szóló dokumentumot, ami a magyar nyelvű kezelési utasításban található, Majd ezt követően FOTÓ DOKUMENTÁCIÓT KÉSZÍT, ami a rendszerben való vissza ellenőrizhetőségre ad lehetőséget.
Természetesen a fotókon idő, és gps koordináta is szerepel, illetve, hogy a kolléga milyen észrevételeket jegyzett fel a füzetben. Ezek után a dokumentáció a szerveren a Gyár által ellenőrizhetővé válik, és bizonyító erejű!
Tehát a szervizest is ellenőrzik, minimalizálva a hiba és másként értelmezés lehetőségét!
Zsófi János
ATMOS vezető szerviztechnikus
+36 70 94 56 008