Jótállási feltételek

Figyelmeztetés a jótállásal kapcsolatban!

Az üzembehelyezés a kedves vásárlók magas szintű kiszolgálása miatt lett rendszeresítve.

Célszerű a projektet az atmos-szerviz.hu oldal átböngészésével kezdeni, esetleg telefonon az alábbi számon technikai segítséget kérni: +36 70 94 56 008

Logikáját tekintve az alábbi: A kedves ügyfél, vagy megbízottja, beszerzi valamilyen csatornán (tőlünk) a kazánt, és tartozékait. Feltehetőleg épületgépészetben jártas kivitelezőnk, (aki már épített is be HELYESEN kazánt) elvégzi a kazán beszerelését, pufferrel, Laddomattal (ESBE 65°C), szekunder szabályzással, és persze a biztonsági berendezésekkel, maradéktalanul. Bejelentik az atmos-szerviz.hu/hibabejelentés oldalon, az időpont fixálása miatt.

Amikor megvan a nyomáspróba, kiérkezik a technikus kolléga, LEELLENŐRZI a beépítés helyességét, beköti a laddomat egységet villamosan a kazánba, próbafűtést eszközöl, és kioktatja a kezelőket a rendszer sajátosságairól.

Ez a folyamat kb. két óra intervallum. Ha minden rendben, kitölti a jótállás kiterjesztéséről szóló dokumentumot, ami a magyar nyelvű kezelési utasításban található, Majd ezt követően FOTÓ DOKUMENTÁCIÓT KÉSZÍT, ami a rendszerben való vissza ellenőrizhetőségre ad lehetőséget.

Természetesen a fotókon idő, és gps koordináta is szerepel, illetve, hogy a kolléga milyen észrevételeket jegyzett fel a füzetben. Ezek után a dokumentáció a szerveren a Gyár által ellenőrizhetővé válik, és bizonyító erejű!

Tehát a szervizest is ellenőrzik, minimalizálva a hiba és másként értelmezés lehetőségét!

 

Zsófi János

ATMOS vezető szerviztechnikus

+36 70 94 56 008

szerviz.atmos@gmail.com

Grey Throw Pillows